توسعه شبکه یکپارچه دوربین های خانگی|مشاوره|تکنولوژی
مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر و حسابداری، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و با شماره 9099071865 (سایر شهرها)
توسعه شبکه یکپارچه دوربین های خانگی|مشاوره|تکنولوژی
نوشته شده توسط Siyana در ساعت 12:5

 مشاوره و پاسخگويي به مشکلات کامپيوتر و حسابداري، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و با شماره 9099071865 (ساير شهرها)
http://www.hamgampc.ir
https://t.me/hamgamrayane

توسعه‌ي اکوسيستم يکپارچه براي دوربين‌هاي هوشمند خانه با برند‌هاي مختلف، کمک زيادي به رشد اين گجت‌ها خواهد کرد.

دوربين‌هاي نظارتي خانه‌هاي هوشمند، با استقبال زيادي روبه‌رو شده‌اند و در همين راستا شرکت‌هاي نام‌دار به ورود به اين حوزه ترغيب شده‌اند. به تازگي سوني، نيکون،  فاکسکان، سينرا (Scenera) و ويستران (Wistron) با تشکيل اتحادي به توسعه‌ي شبکه و اکوسيستم دوربين‌هاي هوشمند نظارتي خانه‌ها خواهند پرداخت. اين اکوسيستم جديد (NICE (Network of Intelligent Camera Ecosystem نام  دارد و به لطف آن، کاربران قادر خواهند بود تا تصاوير زنده يا ضبط‌شده از دوربين‌هايي با برند‌هاي مختلف را در يک رابط کاربري مشاهده کنند.          

اکوسيستم NICE در واقع مشخصات فني لازم را در اختيار توليدکنندگان دوربين‌هاي نظارتي خانه‌هاي هوشمند قرار خواهد داد تا تصاوير ثبت شده توسط اين دوربين‌ها قابليت تقسيم به چندين فايل، نام‌گذاري،امکان جستجو، ايجاد تامبنيل و ذخيره‌سازي در فضاي ابري را داشته باشند تا کاربران به راحتي با جستجوي يک واژه به محتواي مورد نظر آن دسترسي يابند.         
        
استفاده‌ي چندين برند مختلف از سخت‌افزاري با مشخصات فني مشابه، امکان توسعه‌ي شبکه‌ي يکپارچه و اپليکيشن‌هاي لازمه را تسهيل خواهد بخشيد و همچنين دوربين‌هاي با برند مختلف را مي‌توان در يک  مکان و در کنار يکديگر به کار برد. پلتفرمي يکپارچه امکان استفاده از هوش مصنوعي ترکيب شده‌ را به تمامي دوربين‌‌هاي نظارتي با برند‌هاي مختلف خواهد داد تا از قابليت‌هاي مانند تشخيص اجسام بهره ببرند و بدين ترتيب عملکرد به مراتب بهتري نسبت به الگوريتم‌هاي هوش مصنوعي يک شرکت خاص داشته باشند.                 
                           
در حال حاضر شرکت‌هاي تامين‌کننده‌ي سنسور و پردازنده‌ي مورد نياز دوربين‌هاي نظارتي و هم‌‌چنين شرکت‌هاي توسعه‌دهنده‌ي نرم‌افزاري به عضويت اين پروژه درآمده‌اند. انتظار مي‌رود تدوين استاندارد‌هاي اکوسيستم NICE تا پايان سال 2018 نهايي شود و محصولات آن در ابتداي سال 2019 به بازار عرضه شود. البته هنوز مشخص نيست آيا شرکت‌هايي مانند نِست و آمازون نيز به اين اکوسيستم خواهند پيوست.
           



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: